2017. január 17., kedd

Előszó

Törzsgyökeres falusi vagyok születésem óta.Imádok itt élni.Ahogy növök, úgy tanulok  a falusi létről és a nagybetűs ÉLETRŐL.Kertészkedés, sütés, főzés, állattartás...és az élet többi rejtelmei.

2015-ben hoztam létre az első blogom, aminek ugyan ezt a címet adtam mint a mostaninak:Falusi életem
Volt pár követőm, még a közösségi oldalon is megtalálható volt az oldal.Sajnos a blog időközben összeszedett pár vírust, amit a mai napig nem értek hogy történt.Nem jelent meg a Rendszeres olvasók modul, jómagamat (vagy is a szerzőt) leblokkolta néha, sok mindent lespammelt.Engem ezek az apró dolgok szíven ütöttek rendesen.Kénytelen voltam törölni a blogot és a facebook oldalát is.Másnap elhatároztam, hogy ezt nem hagyom annyiban.Regisztráltam új e-mail címmel egy új fiókot és tádám, itt az új blog! :) 
A régi olvasóimtól elnézést kérek, de úgy gondolom hogy így is megtalálható az oldal.Ha a vírus mizéria nem zavart volna be, akkor még mindig meglenne a "blog elődje".Ezentúl rendszeresen fogok posztolni és igyekszem, hogy egy vírus se találjon meg!

Ui.:a fejléc az én munkám


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése