2018. május 24., csütörtök

Diós-kakaós-mákos kenyér


Életmódváltásom miatt az egészséges utat követem. Ha valami édeset ennék így se kell elbújnom, hisz mindent meglehet főzni/sütni jobb alapanyagokból is. Örömömre találtam ezt a receptet is, remélem páran hasznát veszitek.



Hozzávalók.:

- 4 tojás
- 4 ek, zabpehelyliszt
- 1 ek. cukrozatlan kakaópor (én Szerencsit használtam)
- 7 ek. darált dió
- 1 ek. mák
- 1 marék mazsola
- 1 kk. szódabikarbóna 
- édesítő ízlés szerint ( én folyékony édesítőt használtam, 3-4 kupakkal)



Elkészítése roppant egyszerű. Mindent egybeöntöttem, kézi mixerrel összekevertem majd sütőpapírral bélelt legkisebb tepsibe beleöntöttem. Összekeverés után nagyon masszív anyagot kaptam, kicsit megijedtem de nem kell aggódni mert ez a normál állaga. Nem öntöttem rá semmilyen folyadékot sem, mert felesleges. Akinek van az Eritritet is nyugodtan használhat a folyékony édesítő helyett. 200 fokos előmelegített sütőben kb 30 percig sütöttem.
 Kenyeret még nem sütöttem, hirtelenjében nem találtam normálisabb tepsit, úgy hogy nekem kicsit laposka lett de Isteni finom és nagyon laktató. 

JÓ ÉTVÁGYAT!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése