2018. március 12., hétfő

Kotlóst ültettem


Istennek hála, Csöpike másodszorra is megkotlott. Idén először januárban kapta el a kotlási láz, de akkor "lebeszéltem" róla,  hogy hideg van, nincs lehetőségem hova tenni az utódokat, várjon még vele. Most ahogy beköszöntött a március elkezdett ismét kotlósosan viselkedni és lássatok csodát, összejött neki. Az első igazi kakasvágásos bizonyításommal végre "szintet lépve" belefoghattam az előkészületekbe. Most egy helyes kis almás faládát találtam, amit kibéleltem szénával és beraktam tyúkkal együtt a zárt fatárolóba. Tegnap még csak 2 saját próbatojáson ült, de ma már kaptam Jocó szembe szomszédjától Tibi bácsitól is tojásokat. Ő tavaly Jocótól kérte szintén keltetésre, úgy hogy valószínűleg az utódok is hasonló  kevertek lesznek...majd kiderül, remélem mind kikel!:)

Egy szónak is száz a vége...összességében 7db kapott tojáson és 2 db sajáton ül, összesen 9db-on.
Elvileg április 2-a körül már kelnie kell a csibéknek, kíváncsian várom őket.
Csöpike



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése